Allahın takdir ettiğini beğenmemek ne demek ya. Sağlıklı,hayırlı olması en güzel nimet. Evladın kızı erkeği mi olur. Ben yüksek riskli durumdayım,birden fazla perinatolog ve uzman takibindeym,sürekli kontrolde olduğum için çok yakın zamanda çok farklı tahminler yapıldı,kafayı yiyecem deme sebebim bu benim. Anlamada sıkıntı var sanırım bu ifadeyi ve paylaşımi cinsiyet ayrımı olarak anlayanlarda