gizemiaaa öyle yazmak için doğuma bir hafta kalması gerekmiyor. Daha önceleri de kız demişti,3 defa değişti tahmini. Haftası evet erken ama bu kadar değişken tahminler canımı sıktı paylaştım,yorum yapmanız gerekmiyor sizin. Öyle bir yazmışsnız ki siz de sanki sizi özellikle rahatsız etmişm gibi