Raana Bu paylaşımda Merakimi belirtmek için kafayı yiyecem diye ifade edişimi saptrp cinsiyet ayrımına çeken kirli kalpleri burdan Allaha havale ediyorum. Allahım karşınıza sizin gibi dediklerinizi saptran insanlar çıkarsın. Cinsiyet yorumu yapanlara da teşekkür ederim🌸
bilinmeyenkadininmektubu Raana gayet haklısın belirsizlik insanı yoruyor bir kız bir erkek denilmiş ve ayrıca belirli bir cinsiyeti istemende olabilir gayet normal. İnsanın gönlünde yatan hep bir cinsiyet vardır bence. Ha kızda erkekte farketmez tabi evlatlar sağlıklı olsunda.
Raana lared benim de kıstasm asla değil,gebelikte risk olarak neler yaşadığımı bir bilseniz cinsiyeti en son takacağım şey olduğunu anlardınız. Bir cümle ile lütfen hiçbir zaman yargılamayn karşıdakini. Zaten yeterince hassas oluyor insan bu durumlarda
Raana bilinmeyenkadininmektubu rahim ağzımın ölçülmesi gerekiyor her hafta kontrole gidiyorum,farklı doktorlara da gidiyorum. öyle olunca her defasında farklı tahminler yapılınca iyice kafam karıştı. En iyisi sabırla ilerleyen haftaları,netleşmesni beklemek. Ama annelik işte insan merak ediyor.