ebobel Allah Allah çok tuhaf gerçekten ya adam mı seciyorlar 😂😂😂 hatta internetten de bakmıştım orada da öyle yazıyordu çok şaşırdım şuan. Aradım buldum hatta SGK nin kendi sitesinde böyle yazıyor.
Emzirme ödeneği hizmet akdine tabi çalışan (4/a’lı) sigortalılar ile kendi adına ve hesabına (4/b’li) çalışan sigortalının yararlanabildiği bir ödeme türü olup, kamu görevlisi olan sigortalılara 657 sayılı Devlet Memurları Kanunu gereğince kendi kurumlarınca ödeme yapılmakta olup bu kişilere emzirme ödeneği ödenmez.
Ama size verilmiş olması şaşırttı beni 😅