ebobel Kızlar süt parası nereden alınır nereye başvuru yapılır bilgisi olan varsa yazabilir mi ben sigortasızım eşim adına yatacak hangimiz başvuru yapmalıyız
Mrszeyna ebobel canım bende 34 hafta olucam 31 haftalık iken sağlık ocağı bir kağıt verdi onunla bir yer dedi hatırlamıyorum ordan kart verdiler bir defaya mahsus bin tl
myangelson ebobel bir yere başvuru yapmıyorsunuz direk eşinizin hesabına yatar sigortalı çalışan o olduğu için. Hastane doğumu kayitlara geçtiği için gerek yok başvuruya Ama eşiniz 4c memursa verilmiyor para
sarilale123 ebobel çocuk nufüsa kaydedilince otomatik yatıyor diye biliyorum. Eğer ki eşininizin banka bilgileri kayıtlıysa direkt ibana yatar.
ebobel Mrszeyna o bence sizin belediyenin uyguladığı bi şey bu PTT’den çekiliyor ama nerede yapıldığını bilmiyorum başvuru kısmını yani
ebobel myangelson askeri personel eşim eğer para yatarsa benim PTT’den mi sormam gerekiyor birde ne zaman sorayım hiç bilgim yok
ebobel sarilale123 sarilale123 kimliği falan çıktı ama eşime para yatmadı acaba e devletten öğrenebilir mi ya da başka yerden
myangelson ebobel yatmaz size o zaman. Benim eşim de kolluk kuvveti, yatmadı bize. 4c tabi memur olduğu için, kurum çocuk yardımı yapıyor diye süt parası yatmıyor bizlere
sarilale123 ebobel eşiniz e devlete girsin PTT ödemeleri diye arartsın orda ödeme bekliyor gibi bir yazı olması gerekiyor
yldzz01 ebobel bebeğiniz 2 aylık olduysa dırek ptt gıdıp sorgulatın babaya yatan bısey sorgulama yapıyorlar ama baba olmadan parayı alamıyorsunuz basvuru vs yok dırek dogum olduktan sonra otomatik basvuru oluyor
myangelson ebobel emin misiniz çünkü 4c memura verilmiyor bu SGK tarafından verilen emzirme ödeneği. Bazı illerde süt parası olarak farklı birşey veriliyormus o olabilir mi dediğiniz acaba?
sarilale123 ebobel kontrol edin ama babanın üzerine yattığı için o çekebilir parayı. Eğer ki eşiniz sisteme ıban’ını eklerse direkt ıban’a yatar
ebobel sarilale123 daha bi hafta oldu doğum yapalı hemen yatmaz zaten bence bekleyeceğim biraz ona göre ptt sorarım olmadı
myangelson ebobel değişikmis. Para yatmadigi için SGK arayıp sormuştum orada da böyle dediler. Benim gibi eşi jandarma vs olanlara da yatmadı hatta burada konuşmuştuk. Direk SGK arayıp bilgi alabilirsiniz en kotu yatıp yatmayacagina dair