myangelson bugün burdan birine sordum eşi de jandarmada uzman ikinci çocuğu ilkini 2018 de doğurmuş onda aldım dedi ikinci çocuk 5 sene maaşa bağlandığı için verilmiyor demişler ona ne kadar doğru bilmiyorum 4 aydır doğum yapmış bu arada yani ikincide almamış süt parası bana sende alamazsın dedi 5 sene maaşa bağlandığı için :)