oguzkaann evet canım 3 doktor gezdim kimi yeterli diyor kimi az şuan özele gidiyorum perinatoloji takibim bitti istediğin yerde doğum yapabilirsin dedi özelde ki doktorum 38 i görür inşallah kendi sancınla gelirsin dedi bekliyorum artık gelmezse galiba suni verilir şuan 37+4 oldum yarın sabah kontrolüm var sizede geri dönüş yaparım