Havvaacoban1 banada antibiyotik tedavisi uygulandı ama benim su gelişi devam etmemişti etseydi banada sonlandırma denebilidi sınırın üzerindeydi hep amniyon suyu eksilmedi ay az bi artmayala şuan 38 haftalık oldum hala su gelişi yok doğumu bekliyorum sizede nasip olur inşallah bu haftaları görmek Rabbimden Ümit kesilmez zamanında çok ağladım nolcak diye şimdide ne zaman doğacak diyorum 🤲🏻