oguzkaann evet banada başlatırız dediler ama şuan hala yeterli durumda bir hafta daha bekleyebiliriz ama haftalık iki gün kontrol ve sıkı takip dedi doktorum bebek besleniyo ve suyu sıkıştırmayacak kadar yeterli ise niye doğurtsun ki riske atmak istemiyorlar asla ama şuan 37+3 oldum sıkı takiple belki kendi sancımla doğurabilirim ilk bebeğim 38+2 de doğdu inşallah buda öyle gelir kendi gelmezsede fazla bekletmicek 20 Mayıs’a gün verdi suni ile doğum başlatırlar