beautiful_ ben üç aylıkken bebek arabasi aldim iyiki almışım şuan iki katı oldu 😊 Park yatak yegenimkini kullanacagim dolabını geçen ay aldım şuan 6 aylık olduk her ay bı iki kıyafet bir iki ihtiyaç banyo küvet vs alıyorum çoğu şey tamamlandı fazla fazla almaya zaten gerek yok doğduktan sonrada ihtiyaca göre alacağım o yüzden kendimi de zorlamadan tamamladım gibi 😊