beautiful_ ne kadar ileriyi düşünüyon kız 🤔 ben ilk 3 ay aldım mesela sonrasında ne ne kadar lazım olursa alırım dedim mesela ben hiç 6 aylık zıbın almadım, 5 ay boyunca 0-3 kullandım 5 aydan sonra da 9 aylık aldım onları kullandım, birazda kervan yolda düzülüyor