Ben ilk 7 ay boyunca bebeğim için hiçbir şey almadım çünkü zaten hediye olarak bir sürü şey alınıyor çok şükür ailemiz arkadaşlarımız tarafından. Bir şey almak isteyen kişilerede özellikle benimde alınacaklar listemde olanları söyledim. Bu şekilde çok daha uygun oldu ve eşya fazlalığı olmadı. Su an 35 haftalığız hemen hemen tüm eşyalarımız tamamlandı, fazlası yok :) Kendi alışverişlerim hemen hemen 25-30 bini bulmuştur.