annekiz6141
Ödemin hamilelikten olup olmadığını bilmiyorum
Acaba ondan mı diye düşünüyorum
Su tüketiyorum sürekli
Ayakta da çok kalmıyorum 🥲
Kadın doğum doktoruyla daha o konuda görüşmedim
Bi kaç gün sonra gitmeyi düşünüyorum
Hem kadın doğum hem fizik doktoru incelesin
Ona göre tedavi edilsin çünkü dayanılmıyor