Ben 37+6 yım şuan 34 ten sonra aşırı ödem oluştu ayaklarımda özellikle ve çok can sıkıcı siz daha çok başındasınız buna bir çözüm bulunmalı yoksa hep oturarak geçirirsiniz hamileliğin en güzel günlerini mutlaka doktora danışın belki idrarda protein kaçağı olabilir tek ayak çok şişse eğer gebelik zehirlenmesinden de şüpheleniyorlar yani sallamayın mutlaka baktırın tüm değerlerinize. Sağlıklı bir gebelik diliyorum 🌸