Hamilelikte ödem yaşayan var mı
10 haftalık hamileyim ve sol ayağım davul gibi şiş, 3-4 gündür sürekli hastaneye gidiyorum röntgen çekildim bugün de ultrasonla bakıldı ayağıma ve baş parmakta başlayıp tüm ayağıma yayılan bir sürü ödem oluşmuş neyden kaynaklı olduğunu söylemediler çünkü çarpma burkma incitme olmadı hiç acaba hamilelikten dolayı mı diye düşünüyorum böyle bir şey yaşayan var mı?