fyzn01 3 gün hastanede kaldım sonra imza atarak çıktım evde 6 yaşımda oğlum olduğu için duphasonn ilacı yazmştı onu kullandım 2 ay ta daha. fazla hep lekelenmeyle geçti 2 haftada bir kontrole gittim kimde artmş kanama alanın var dedi düşebilir dedi düşmedi hep böyle geçti en son tamamen bitti lekelenme evde dikkat ettim ağır işe girmedim ama yemek falan rutin işlerimi yaptımm benim subkoryonik hemotom diye geçiyor kese etrafında kanama