fyzn01 Kızlar benim kanamam oldu 3 hafta önce progestan kullanıyorum 2 haftadır hiç bişry yoktu bugün kahverengi akıntım olmaya başladı bide bel ağrısı sizce normal mi hastaneye gitmeme gerek var mı aynı durumu yaşayan var mı 14+2 oldum
Fatmanur_0416 fyzn01 bence git görün ben 7 haftalıkken düşük yaptım bel ağrısı çok olmuştu gidip görünmende fayda var inşallah sorun yoktur
zehraclk0 fyzn01 Doktora görünmelisiniz hamilelikte her türlü kanama tehlikelidir. Kahverengi, kırmızı önemli değil yani kanama tehlikelidir doktora görünmenizde fayda var
iremmm16 Kırmızı ve adet gibi gelmediği sürece bı sıkıntı yok diyor doktorlar benim nerdeyse 1 aydır bu sekılde kahverengi kanamam oluyor 13 haftalığız progestan fitil kullanıyorum bi hafta geliyor 1 hafta gelmiyor kanamam
iremmm16 iremmm16 bel ve bacak ağrımda oluyo yani kaç kere gittim hiç bişey yapmıyo doktorlar kırmızı geldiğinde kork Diyolar
fyzn01 iremmm16 bende 14 haftalığım işte bugün öyle oldu çok yoğun değil inşallah bişey olmaz hala sürekli dinleniyormusnz ben biraz giidp gelince öyle oluyorm
iremmm16 fyzn01 bende vardı işte kanama alanı gözüküyordu bel ağrım da böyle dayanılmıcak gibi değil arada bir geliyor gidiyor bana da düşük tehlikesi dendi 8. Haftada ama çok şükür 13 haftalık olduk birde ikiz
tubis42 fyzn01 Önceki hamileliğimde yaşadım doktor kanama alanı var demişti progestan iğnesiyle fitil kullanıyordum istirahat etmen lazım bol bol size birşey demediler mi ?
hamis0 iremmm16 bana da kanama alanı olduğu söylendi. Ama ilaç başlamadılar. Çok hafif lekenlenme vardı sadece. Durumunuzdan haberdar eder misiniz rica etsem. Bende ilerledikçe yazarım. Moral olsun birbirimize. Umarım sağlıklı bi şekilde kucağımıza alırız
fyzn01 tubis42 bende progestan kullanıyorum 20 gündür kanama alanı vardı iyiydim 2 haftadır bugün öyle oldu
beyzaa0 Bende yaşadım 8 -9 haftaalr arası uzunda bi süre devam etti 2 haftada bir kontrole gidiyordum kanama alanı vardı baya sürdü tamamen bitmesi lekelenemenin
tugbaegehan fyzn01 gerek var risk varken en ufak bir kanama en ufak bir lekelenme de mutlaka gitmelisiniz diye biliyorum