Semali1 4.serklajım bu her hamileliğimde aynı hikaye olduğu için alıştım sanırım asla sürekli yatmadım normal hayatıma devam ettim 2de çocuk 3 ve 5 yaşlarında siz düşünün. Sadece bu defa enfeksiyon biraz başımı ağrıttı baya yordu beni geçmeyen enfeksiyonum var sürekli ilaç tedavisi gördüm onun dışında bomba gibiyim kafaya çok takmayın unutun serklajı falan ben o kadar ileri gittim ki bu takmamayı bazen yoğunluktan hamile olduğumuda unutuyordum 🤭 1 haziran sezaryen olacağım Allah hepimize hayırlı sağlıklı evlatlar nasip etsin inşallah