1melekannesi3858 Doktoruna sor canım benim doktorum Serklajdan sonra bir süre ağızdan al demişti sonra enfeksiyonum falan temiz çıkınca bende hocam ben ağızdan devam etmek istiyorum dedim tamam bakalım bir süre daha ağızdan al dedi ondan beri de sen böyle ağızdan almaya devam et diyor değiştirmedim yani daha memnunum temiz akıntı sızı acı derdi yok yan etkisi oluyor ama bir süre sonra o dua hafifliyor ben gayet iyi hissediyorum böyle olunca