Semali1 cıft rahımlıyım ben rahım ağzını ölçmüştü doktor her ıhtımale karşı serklaj yaptı.ılk dört ay kanamam oldu hep. Bugün doktora yazdım gece uyuyamadım dıye sol kasıgım belıme doğru ağrısı var dıye takıp edelım ama genelde rahım genıslemesınden oluyormuş. Şükür vajınada baskı fılan yok.