Benım de ılk gebelıkte oldu serklaj sımdı 15 haftalık hamıleyım yıne olur mu dıye tedırgınım..doktor belkı gerek kalmaz dedı de. Sol kasıgımda ağrım oluyor sankı belıme doğru bır cekılme hıssedıyorum. Dün gece baya ağrım oldu. Geçen hafta baktı bır sıkıntı gormemıstı doktor.