buketdeniz19 ikizlerkadini 12. Haftaya kadar kullandırıyor genelde doktorlar ama doktoruna sor istersen
lalelola Folik asit alabileceğin en iyi şeylerden biridir. Tüm hamilelik boyunca kullanabilirsin, hiçbir zararı yok, bu yüzden kullanmaya devam et.
miracsevim ikizlerkadini bilmiyorum reçeteli mi oluyor orda belki ondandır ödememek için sigorta bıraktırıyordur ama ben yurtdışındayım zaten en başından beri ücretli alıyoruz. Bir de hamilelik öncesi başlamak hatta doğum sonrası da kullanmaya devam etmek bebek için çok faydalı
miracsevim ikizlerkadini daha uygun markalar yok mu acaba ? Ben ilk üç ay baya pahalı bir marka kullandım şimdi ucuzunu kullanıyorum rossmannda satılıyor
ikizlerkadini 08061999 hastaneye tekrar gidene kadar 12 hafta ya yakin olurum muhtemelen bıraktırır belki
sadissss06 Normalde folik asit hamileliğin 12. Haftasına kadar mutlaka kullanılması geren bir durum fazlasının zarar olduğunu duymuştum bende ama doktorunuz tedbir amaçlı dahanfazla kullandırıyorlarsa mutlaka bildiği bir durum vardır ben kendim diyabet hastasıyım o yüzden doktorum bebeğin sağlıklı gelişimi için 16. Haftaya kadar kullandırdı daha sonrasında vitaminlerle devam edebiliriz kesebilirsin folik asidi dedi ama mutlaka doktoruna danış ve 12. Haftaya kadar kullanmaya devam et sonrasını doktorun bilir mutlaka
ikizlerkadini sadissss06 bende fazlasının zararli oldugunu duymuştum kontrol e kadar 12 ye cok kalmayacak soracam kullanayım mi diye biraktirabilir muhtemelen ama demir kullanıyordum onu bıraktım cok kabiz yapiyo diye
ikizlerkadini blnmyld suan vitelengans folic bunu kullanıyorum birkaç vitamin var içerisinde ilk sağlık ocağına gitmiştim baska bitane yazmıştı doktora gidince değiştirdi bunu verdi
ikizlerkadini miracsevim en uygunu 500 600 den başlıyor burda ama vücudun ihtiyacı olanı veriyor genelde doktor lar