miracsevim Ben de omega3 ve folik asit içeren multivitamin kullanıyorum gebeliğimin başından beri. Benimle aynı düşünen biri olmasına sevindim. Hatta emzirme döneminde de devam etmeyi düşünüyorum. İlk kullandığım elenatal2ydi kokusu ağır geldiği için ocean mummy’e geçtim. Siz ne kullanıyorsunuz