mercimegin_annesiii hamiyetozturk351748 karnım tok gidiyorum genelde ama aklımda olsun teşekkür ederim
lmf26 mercimegin_annesiii bu görselde alt grafik sancılar, sancınız pek çıkmamış 20-25-30larda. Bir de düzenli sıklıkta değil zaten endişe etmeyin
lmf26 Melike3506 kaçıncı haftanızda verdi ? Benim 36+0 da aynısı gibi çıktı ama yatış veya ilaç vermedi
lmf26 mercimegin_annesiii bilmiyorum açıkçası :/ bana da yaptılar ama tamamen sancı yüksek ve biraz su sızıntısı gibi bişey hissettim onu anlamak için yaptılar
mercimegin_annesiii lmf26 anladım canım benimde haftaya falan zamanım artık zaten 1 Haziran son gün doğum olacak
elifcinarr mercimegin_annesiii yani düzenli sancı değil, o tepecikler daha geniş oluyor dşye biliyorum düzenli sancıda. Ama neden alttan muayeneyi kabul etmediniz
mercimegin_annesiii elifcinarr haftam erken çünkü alttan muayene olursam tetiklerler doğumu diye istemedim açılmama bakacaklardı muhtemelen
kayamommyy mercimegin_annesiii nst de sancım vardı ama ben hissetmiyordum o günden 1 hafta sonra sancılar düzenli hale geldi
mercimegin_annesiii kayamommyy peki doğum ne zaman oldu benimde günden güne şiddetleniyor ağrılar sanki
elifcinarr mercimegin_annesiii anladım, haklısınız gerçi haftanız erkense istememeniz gayet normal. Kaçıncı haftadasınız
kayamommyy mercimegin_annesiii işte yalancı sancıfan 1 hafta sonra gerçek sancı başladı bebek makat gelişti diye hastanrdr yattı 1 hafta sonrada sezaryan oldu
mercimegin_annesiii elifcinarr 35+2 idim yani baya erken açılma varsa bile evde ilerlesin dedim 4 yaşında oğlum var evde bu haftada ani bişey yaşamak istemedim
kayamommyy lmf26 35 de düzensiz sancı geldi 36 da düzenli şiddetli sancılar 37 de sezayan zorunlu çünkü bebek kafası üstteydi
mercimegin_annesiii Baltanam41 evet benim o gün gittiğim yer sadece sezeryan yapıyo devlet hastanesi bide
lmf26 kayamommyy Benim de 35+5 başladı hala düzensiz sancı çok hissediyorum, 37 veya 37+5 falan olsak çok iyi olacak daha ailem gelmedi çünkü 😢 bizde bebek kafası 28den beri aşağıda daha fazla baskı yapıyor bu ekstra tetiklemez umarım