mercimegin_annesiii Nst de çıkan düzensiz yada 1-2 sancı çıkınca ne kadar süre sonra düzene girer tahmini yada yoğun gerçekleşti sizde
beyzzsenturkkk mercimegin_annesiii 36 da hafif sancılar cıkmıstı 38 olucam yarın hala gelen giden yok neredeyse her gece o gece bu gece diyorum ama devamı gelmiyor🤦🏻♀️
Melike3506 mercimegin_annesiii 34+5 de kontrole gittiğimde düzenli sancı çıkmıştı 60-70 lerde ben hissetmiyordum yatış verilip sancı kesildi ciğer geliştirici iğne vuruldu sancılarım kesilince taburcu oldum 36+5 oldum yine nst de 60-70 lerde sancı çıkıyor ama ben hissetmiyorum yine
lmf26 mercimegin_annesiii sancılarınız kaç çıktı ? 36 haftadayım benim de Nst de sancılarım yüksek çıktı biraz daha beklesin diye dua ediyorum 😢
mercimegin_annesiii lmf26 şu sancı zımbırtısından hiç anlamıyorum ben yani nst kağıdına bakıyorum ama 45 lerde heralde
lmf26 mercimegin_annesiii yeşil olan rakamlar üstünde toco yazan değer yani sancı oluyor, benim birkaç kere 60-70 e çıktı ama düzenli değildi. Artık riskli haftaları geçtik diye sanırım doktorum yatış veya ilaç vermedi
mercimegin_annesiii lmf26 yani böyleydi alttan muayene etmek istediler kabul etmedim bunların hangisi sancı oluyo
donovan26 elifcinarr çıkıyor 20-25-36-50-60 gibi rakamları gördüm 50-60-50-60 şeklinde de sürekllilik oldu hiç bişey hissetmezken.
Melike3506 elifcinarr evet 60-70 ler nst de sancı çıktı düzenli ben hissetmiyordum yatış vermişti doktor
mercimegin_annesiii Melike3506 gün içinde çok ağrılarım baskılarım oluyo ilkim sezeryan anlamıyorum yani normal gelirse yapabilirmiyim onuda bilmiyorum
lmf26 Melike3506 kaçıncı haftanızda verdi ? Benim 36+0 da aynısı gibi çıktı ama yatış veya ilaç vermedi
hamiyetozturk351748 mercimegin_annesiii aç karnına girerseniz sancı çıkıyor iki kez başıma geldi benim aklınızda bulunsun tabii doktorunuz daha iyi bilir
mercimegin_annesiii hamiyetozturk351748 karnım tok gidiyorum genelde ama aklımda olsun teşekkür ederim
lmf26 mercimegin_annesiii bu görselde alt grafik sancılar, sancınız pek çıkmamış 20-25-30larda. Bir de düzenli sıklıkta değil zaten endişe etmeyin
elifcinarr mercimegin_annesiii yani düzenli sancı değil, o tepecikler daha geniş oluyor dşye biliyorum düzenli sancıda. Ama neden alttan muayeneyi kabul etmediniz