mercimegin_annesiii Baltanam41 evet benim o gün gittiğim yer sadece sezeryan yapıyo devlet hastanesi bide
lmf26 kayamommyy Benim de 35+5 başladı hala düzensiz sancı çok hissediyorum, 37 veya 37+5 falan olsak çok iyi olacak daha ailem gelmedi çünkü 😢 bizde bebek kafası 28den beri aşağıda daha fazla baskı yapıyor bu ekstra tetiklemez umarım