Reykzy bende çok korkuyordum ama korktuğum kadar değilmiş🤷🏽♀️ sakın kasma kendini çok rahat geçiyor sadece ilk kalkışta biraz ağrın oluyor ama zaten hemşireyle yavaş yavaş kalkıyorsun ve istediğin zaman ağrı kesici veriyorlar. ben ağrı kesiciye hiç gerek duymadım bile hiç o kadar ağrım olmadı. doğuma 95kg ile girdim şuan 72kiloyum. doğumdan sonra 83 kiloya düştüydüm ve ondan bu yana yavaş yavaş gidiyor hala😅