Reykzy uyuşukluk 6 saat sonra geçiyor dedi doktorum. ben gece 0:26 da doğum yaptım ve sabah 9da hemşire yardımı ile beraber kalktık. ilk kalkış baya zor oluyor ama bir kalktınmı tamamdır😅 ondan sonra hiç oturmak istemedim daha ve bol bol yürümeye çalıştım