Reykzy ben gayet memnunum böyle olmasından en azından içim rahat normali denediğim için ve ebem bebeğin sancıyı hissetmesi daha iyiyi olduğunu söyledi dünyaya geleceğini anlayıp hazırlıklı oluyormuş😅 o yüzden sıkıntı yok, yine olsa yine bu yolu seçerdim