benimbebegimm merhaba benim de ilk gebeliğimde 22 haftada rutin muayenede serkülaj olmam gerekti. Vajinaya kadar inen bir kese vardı. %85 kaybederiz bebeği denildi ama 38 de sezeryanla doğum yaptım su an 7 yasında ve ben ikinci bebeğime hamileyim. Umarım sağlıkla geçirirsiniz bu süreci. Dualarım sizinle 💕