22+2 de acil Serklaj oldum. Hunileşme ve açılmam vardı hedef her zaman 28 doldurmaktı 30-32 ye geldik 33+1 de açılma ile 5 gün önce sezeryan oldum. 4 ay boyunca yemeğimi bile yattığım yerden uzanarak yedim sadece tuvalete kalktım ve kan sulandırıcı iğneler yaptım çok zor bir süreç kabul ama doktorunuza güveniyorsanız bir problem yaşamazsınız.