kkubrakucukkaya sağlıkla kavuşmak nasip olsun♥️ benim iki üç gün pembe kırmızı lekelenmem oldu. Sonrasında sıvı sarı karışımı akıntım oldu ağrım sızım çok şükür olmadı. Bugün 3. Haftaya girdim serklaj sonrası. Panik ve endişe dolu geçti geçiyor günlerim ama her geçen güne bin şükür🤲🏻