Şimdilik yay gibi gözüküyor. Oğlumun bi arkadaşı var ayyy çok inat dikbaşlı. Oğlum da ikizler olacaktı erken doğdu boğa oldu. Bunda da aynısı olur inşallah. O arkadaşımın eziyetini görüyorum üzülüyorum. Tabii geriye sararsa akrep olur nasıl bilmiyorum