yarenurh kalp hastasıyım geçirdiğim operasyonlar var mecburi sezeryan ilk gebeliğim ve hamile kalmadan önce bile sezeryan olacağımı biliyordum zaten 38de doğum yapıcam tabi erkenden gelmek istemez ise üstelik doğumuma kalp doktorum de girecek herkesin gebelik planlaması aynı olmaz zaten