aframoms13 parildayanyildiz2 içimden hep dua ettim nolur kova ve ikizler olmasın diye. Babam Kova annem ikizler . Kızım kova burcu yükseleni ikizler oldu dahada bişey demiyorum🤣🤣
parildayanyildiz2 aframoms13 vallahi çok zorlar yaa balık burcuyum ben bir balığa bir kova fazla geliyor gerçekten şansıma doğacak çocuğum da aslan erkeği olacak ben nasıl baş edicem bunlarla hiç bilmiyorum😁🤦🏼♀️
semahayall htc_cgds 34+0 ım eğer beklerse vaktini ikizler , beklemezse boğa , iki burçla da alakam yok , ben koçum , ilk kızım tam istediğim gibi aslan oldu ❤️ bakalım bunda nasıl olacak 😅
aframoms13 parildayanyildiz2 hemde nasıllll ben teraziyim eşim boğa🤣 evdeki cümbüşü hayal edin🤣 yeni doğacak bebe de oğlak veya yay olcak😂