feyzaciim ceydayvz merhaba 14+1’deyiz. Oğlum olacak benim de çok heyecanlıyım 🥹 arada yoklayan sancılarım oluyor onun dışında benim de çok şükür rahat geçiyor. İnşallah böyle devam eder
gecemavisiii ceydayvz merhaba benimde ilk gebeliğim gayet güzel gidiyor kızım hiç üzmüyor annesini 32. Haftama girdim elhamdulillah 😁😮💨
cansel_sipahioglu @ceydayvz 18+3 hamileliğim bazen çok güzel bazen çok halsiz ama genel olarak çok iyi kızımı bekliyorum 🩷🌸🎀
minecikk fatmaa51 benimde ilk gebelik yarın tam 26 haftalık olacağız ama burda bir ara 28 haftada hareket azalması şikayeti olan anne adaylarını görmüştüm sonra düzeldi demişlerdi tabi yine siz takip edin olmadı doktora görürünün ne olur ne olmaz
fatmaa51 minecikk evet öyle yapayım bu haftalarda normal de deniyor anneler tarafından ama insanın içi bir türlü rahat etmiyor
minecikk ceydayvz son 99 kaldı 25+6 haftalık olduk arada doğum nasıl olacak diye düşünüyorum sonra hemen bırakıyorum akışına bebek nasıl gelmek isterse öyle olacak doğumun sezeryanın nasıl bir şey olduğunu bilmediğimden korkumda yok 😄😄 bu iyi bir şey galiba
nurbanucil ceydayvz bugün 17.haftaya giriş yaptık, kızım olacak🥰 ilk hareketlerini nasıl hissedeceğim bilemediğim için çok heyecanlıyım. Hissedenler varsa bilgilendirebilir mi? ☺️
kubra0828 Merhaba benim de ilk gebeliğim 14. Haftadayız oğlumuz olacak inşallah, bazen özellikle akşamları sadece sağ kasığımda eklem ağrım oluyor umarım normal bir şeydir henüz doktoruma sormadım
bebi5_8 Biz 37 ye girdik çok şükür sağ salim aldığım kiloları ve miğde yanmasını saymazsak oğlumu görmeye çok heyecanlıyım
lemankrl ceydayvz Benimde ilk hamileliğim oğlum olacak inşallah💙 19+4teyim yolu yarıladık çok şükür. Başlarda çok bulantım oldu uyku hali falan ama geçti çok şükür
ezgikynk lemankrl merhaba vajina baskısı arttı mı ben de kız Bebek 36+4 deyim bugün tuhaflık var normal mi çok daha hareketli ve hareket ettikçe çıkıvercek hissi var
Busra5222 fatmaa51 olmuştu bir gün çok harektli sonraki gün az hareketli oluyordu ama ben bazren kendim hissetmiyordum doktor hatta ultrasonda bakmiştı çok hareketliler nasıl hissetmiyorsun demişti .
rukenby neslihansahin normal canım ilerki zamanlarda daha çok olur ama doktora gittiğin zaman söyle magnezyum yazar sana