ceydayvz Merhaba bu güzel deneyimi ilk kez yaşayanlar kimler ve kaçıncı haftadasınız. Hamilelik süreciniz nasıl gidiyor? Biz 13. Haftadayız cinsiyetimizi öğrenemedik ama aşırı merak içindeyiz.
dilekmom6 ceydayvz 18+2. Rahat bir hamilelik geçiriyorum demir depomun yerle bir oluşunu saymazsak. Onu toparlamaya çalışıyorum. Kiloyu da saymazsak bir de 😅 güzel gidiyor bebeğim zorlamıyor çok şükür
senakrgl ceydayvz bizde 14. Haftamıza girdik 13+3 te doktor kız olma ihtimali yüksek dedi 16. Haftayı bekliyoruz kesinleşmesi için
NovaVina_ ceydayvz ilk gebelik 4.5 yıl bekledim 🥹 agustosta tüp bebek deneyecektim ki sürpriz yaptı bana. 🧿 Kanamalı geçiyor biraz. Progestan iğne ile toparlamaya çalısıyoruz süreci 7+1 🥹
33_esra senakrgl ayy ben de 13 haftalıkken gitmiştim bana da %60 kız gibi dedi şuan 16.haftadayım perşembe günü gidicem doktora inşallah o zaman net öğrenirim
pamuksekeer NovaVina_ gayet normal bende çok yaşadım hatta bir sır vereyim kanama erkek bebeklerde daha sık görülür 🤭
NovaVina_ pamuksekeer hadi ya. Annem de rüyasında erkek görüyor sürekli. Doğuma kadar cinsiyet öğrenmeyeceğim 🙈🌸
fatmaa51 Busra5222 merhaba 28 29 .haftalarda harektte azalma olmuş muydu benimde ilk gebelik 29.haftamdayın harekette azalmalar olduda
althdh Busra5222 benimde ilk hamileliğim 5. Haftamdayım benim de midem çok yanıyor neden bilmiyorum geçer insallah
emine1309 ilk gebeliğim 13+3 olduk, 11+3 de doktorum kıza daha yakınız demişti(ısrarlarım sonucu söyledi, kesin değil dedi) salı günü fetal dna sonuçlarımız geldi minik prensesim olacak 🙈🌸
minecikk fatmaa51 benimde ilk gebelik yarın tam 26 haftalık olacağız ama burda bir ara 28 haftada hareket azalması şikayeti olan anne adaylarını görmüştüm sonra düzeldi demişlerdi tabi yine siz takip edin olmadı doktora görürünün ne olur ne olmaz
Busra5222 fatmaa51 olmuştu bir gün çok harektli sonraki gün az hareketli oluyordu ama ben bazren kendim hissetmiyordum doktor hatta ultrasonda bakmiştı çok hareketliler nasıl hissetmiyorsun demişti .
oznurisiksonmez fatmaa51 bizde 25.haftaya girdik benimde sizin gibi hareketlerinde azalma var endişeleniyorum şu ana kadar daha hareketliydi sürekli vurudu ama birkaç gündğr belli belirsiz hissediyorum
bey3Ginkhvnjoln fatmaa51 benimde öyleydi meğerse çocuğun suyu çok oluyormuş hem o olabilir hemde gebelik şekeri cikiyo muhakkak şeker yüklemesi yapın 27haftadan itibaren bendede bebeğin hareketleri durdu şuan 29 hafta dayım doktora gitigimde yaptırdılar hem su fazlalığı hemde bizde gebelik şekeri çıktı riskli gebelik bölümünde takipteyiz işte