erbasozgee elakemal inşallah canım şimdi bitane daha yaptım ama belirgin bir çizgi çıkmıyor erken oldugundan olabilir
elakemal erbasozgee evet olabilir kan verirken de 48 saat bir veriliyor ya devam et bakalım inşallah koyulaşır
eminekyr erbasozgee ben daha cesaret edip yapamadım bugün bi niyetlendim ama yarın diye erteledim yine 🙈 seninle aynı durumdayız diye yazmak istedim
erbasozgee aysenur471 yaptım silik cıkıyor canım ama emin olamıyorum pembelik olması gerekiyor ya oyüzden
eminekyr erbasozgee son iki tane erken gebelik var diğerleri hep kaset test reglim geçerse kalmayacak ondan yapmıyorum dağın başında görev yapıyoruz 😂
erbasozgee eminekyr ayyyy canım inşallah vardır ya inşallah 💝💝💝💝 anneler günü hediyemiz olur inşallah