htcbnbn Kızlar %80 erkek dedii , çok heyecanlıyım Değişmez dimi artık doktor pipiyi gördüm dedi hiç beklemiyordum duygularım çok tuhaf 💙💙💙💙🩵🩵🩵🩵
mervekalkann htcbnbn değişmez bana da 12. Haftadan itibaren erkek gibi demişlerdi 21+2 de anca netleşti ama sonuç yine erkek. 31. Haftama giriyorum sağlıkla gelsin sizinki de.
bsrelif htcbnbn benimki 12’de belli olmuştu o zamandan beri değişmedi 🙏🏼 Benimde yarın görüş günüm 29 haftalık olduk bizde bakalım ne alemde bizimkisi
soratesla htcbnbn cinsiyeti değişmez canım ama kordonuyla karıştırma ihtimali olduğu için haftan ilerlediğinde netleştirmek için bir daha gitmelisin.
elif1077 Ben 12 haftalıkken özele gittim kız dedi bugün 15 haftalıgız kontrolümüz vardı devlet hastanesi de kız dedi
asmin_12 Yaren_ars detaylı olduğuna emin misiniz detaylı’dan net konuşulur çünkü Bence farklı bir doktora gözüküyor ya da özele gidin imkanınız varsa
Elisa0110 aysgl330633 sağol canım benim düşünceli arkadaşım. Çok mutlu oluyorum sorunca teşekkür ederim 😘
aysgl330633 Elisa0110 sende sağol canımmmm😍 ben normalde de çocukları çok severim ama insan kendi çocuğu olunca bi anne için çocuk nasıl birleymiş daha iyi anlıyor ve o duyguyla hareket ediyor ne kadar güzel birşey var ya . O yüzden bu tatlı heyecanına ortak olmak bile beni de mutlu ediyor gerçekten aslında bu herkese karşı böyle♥️
2cock Yaren_ars aa detaylida nasil ogrenmednz cok sasirdm kabarklk degl artk cinsel organi gelismis oluyor yani
htcbnbn soratesla evet ya bende çok karamsar kaldım insanlara söylerken de tedirgin oluyor insan değişir mi diye
rumeyyurmom htcbnbn Aaa aramızda üç gün var 15+6 bende 🤭 benimde 12+3 te erkek demişti doktorum %80 demişti bana da 💙🧿
bsrelif htcbnbn erkek canım. Erkek bebekler daha önce belli ediyor cinsiyeti pipilerinden dolayı hemen anlaşılıyor