htcbnbn canıım hayırlı olsun inşallah sağlıkla kucağınıza alın 🌸 benden minik tavsiye, kuzenim 13te öğrendi doktoru %80 erkek yazmış kâğıda cinsiyet partisi yaptılar videolar paylaştılar hazırlıklara başladılar isim seçtiler vs ben o zaman ona da yazmıştım değişenleri duyuyoruz acele etme nolur nolmaz vs ama çok heyecanlıydı hem sonraki kontrollerde de erkek dediler hep, dün 22. Haftada detaylıda kız demişler çok büyük şok yaşıyorlar şimdi :0 bana da doktor erkek gibi demişti daha 11+6 da (gelişimi bira öndeydi) sonraki kontrollerde de erkek dediler detaylıya kadar bir parça erkek eşyası almadım belli olmaz diye diye, 34 haftalığız hala doktor kontrolde cinsiyetle ilgili bir şey diyince hmm hala erkek yani diyorum kendi kendime 😂 yani demem o ki inşallah sağlıklı ve gönlünüzce olur ama o esneklik payını bırakın bence ve acele etmeyin ki sonra değişirse bile şok olmasın🫶🏻