cansutintasgok sema3718 Bu sene Haziran’da 1 sene olacaktı deneme Şubat’ta da aşılama falan denedik olmadı vazgeçmiştim artık folik asit falan kullanmayı bile bırakmıştım bu ay sürpriz oldu🙈
cansutintasgok sema3718 Benim 2. Gebeliğim bu ama tekrar her şeyi başa sarmak hiç istediğim bişey değildi de bi cahil cesareti dicem cahilde değilim 2. Bu😄
searain ayy burada herkes benim gibi yeni genelde ilerlemiş hamileliklerin konuşmalarına denk geliriyorum aynı haftada olduğumuzu görünce mutlu oldumm 5+6 dan selamlarrr
Sonay2014 sema3718 4+6 haftayım keseyi gördüm çok şükür bende sırt kasık ağrım var göğüste arada sızlıyor
sema3718 Sonay2014 çok şükür bir daha ne zamana çağırdı doktor ? normal bence sonuç olarak vücudumuz şuan çok farklı çalışıyor
deryabk Sonay2014 bende 4+6 yıl GALİBA.chatgpt nin dediğine göre henüz keseyi görmedim salı günü gidicem keseyi görmeye çok heyecanlıyım ve korkuyorum
busenrtmz sema3718 Doktora ilk gittiğimde çok çok yeniydi iki kere kan tahlili yapıldı olması gerektiği kadar yükselmişti ama kese için erken dedi doktorumuz haftaya çağırdı 🤭
sema3718 Sonay2014 kaç mm dedi keseye ? Ben pazartesi gittim doktor 4,5-5 haftalık dedi ama tam gün olarak söylemedi.
rabiaceylan_ ikizlerkadini ben dün gittim son adet tarihime göre 5+1 dim kese gözüktü ama ultrasona göre doktor 6+1 dedi