rabiaceylan_ kskskssk canım bende normalde son adet tarihime göre cuma 5+1dim dün doktora gittim kese göründü çok şükür ama doktorun ultrason makinasına göre ben 6+1mişim
guzelanne2 sema3718 keseyi ve bebeği gördüm 30 unda kalp atışı da çok minik bebiş dedi 11 ine gün verdi canım
nurefa Bende 5+4üm yarın gideceğim doktora inşallah güzel sonuçlar alrim Allah hayırla sağlıkla tamamlasın inşallah tüm hamisleri🤲🏻
zelisbarkin sema3718 Merhabalar bende 5+4 günlük hamileyim. Dün doktora gittim keseyi gördük kalp atışı için erken dedi 2 2 hafta sonra gel bakalım dedi🥰
sema3718 zelisbarkin maşallahhh evet kalp atışı için erken ben kese için bile erken değil mi diyordum ama 🙈
sema3718 cansutintasgok oh maşallah benim kese boyutuna göre 4,5-5 haftalık dedi bebeği görünce tam net hesaplarız dedi doktor
sema3718 aframoms13 bende bende bir de korkuyorum öncesi kimyasaldı benim. Bir de çok zorlu yollardan oldu. Çok da mutluyum ama 🙈
anne_adayi_ rabiaceylan_ kese görünür büyük ihtimalle ben bebeği de görmek umuduyla bi hafta daha bekleyeceğim ….yaa tüm hamişler inşallah sağlıkla bebeklerine kavuşur yolun çok başındayız rabbim yardımcımız olsun🫶🥹💕
cansutintasgok sema3718 Bende de pek bi algılama yok aslında🙈 Kalp sesini duyunca rahatlıycam sanırım biraz kapılmak istemiyorum gibi şu an nolur nolmaz diye.
sema3718 cansutintasgok ay tam olarak bende öyleyim kendimi suçluyordum. Yani bir kontrollü sevinç halindeyim
cansutintasgok sema3718 Bu sene Haziran’da 1 sene olacaktı deneme Şubat’ta da aşılama falan denedik olmadı vazgeçmiştim artık folik asit falan kullanmayı bile bırakmıştım bu ay sürpriz oldu🙈
cansutintasgok sema3718 Benim 2. Gebeliğim bu ama tekrar her şeyi başa sarmak hiç istediğim bişey değildi de bi cahil cesareti dicem cahilde değilim 2. Bu😄