sema3718 devlet hastanesine gitmiştim öyle alttan muayene de keseyi gösterdi açıkçası cihazı kötü olduğu için çok detaylı bir bilgilendirme yapmadı 1 hafta sonra gel dedi ama ben kendi doktoruma gidiceğim Perinatoloji ye ona da söyledim gel bakalım kalp atışları oluşmaya başlamış mı diye dedi