Gks_01 -Cennetkusuannesi- gayet güzel çıkmış hayırlı olsun test falan yapma artık bekle stresin sanada bebeğine de faydası yok 😊
-Cennetkusuannesi- Canlarım bugün 2. Kanı da verdim ilki 113 tü ikinci 247 çıktı 2. Katından bile yüksek çıkmış. Artık sağlıklı diyebilirim kimyasal ihtimali kalktı rabbime şükürler olsun
Aaayseeert -Cennetkusuannesi- çok şükür canım çok sevindim senin adına Allah kucağına almayı nasip etsin artık 🩷
mom28_ -Cennetkusuannesi- cok şükür gözünüz aydın rabbim sağlıkla kucağınıza aldırsın ikiz olur belki sende ikiz kervanına katılırsın
MomFunda -Cennetkusuannesi- Çok şükür bin şükür kuzu darısı başımıza. Bende pazar günü evde kaset test pazartesi sabahda idrar testi yapıcam.
[silindi] -Cennetkusuannesi- ayy çok sevindim sizin adınıza😊 rabbim sağlıkla kucağıniza almayı nasip etsin inşallah 🤲🏼
08061999 -Cennetkusuannesi- gozun aydin cicegim saglikla kavusalim insallah🥰 cok sevindim senin adina guzel gelismelerden haberdar et bizleri
-Cennetkusuannesi- MomFunda allahım sana pozitif sonuçlar almayı nasip etsin birlikte günlerimizi geçirelim inşallah canım benim
MomFunda -Cennetkusuannesi- Amin inşallah canım ya ikimizde aynı gün transfer olmuşuz aynı zamanda doğururuz belkide bellimi olur🥰🤲 Sürecide beraber geçirirdik
MomFunda -Cennetkusuannesi- Valla t+4,t+5,t+6 da lekelenmem oldu 3 gün sonra geçti transfer gününden beride çıtırdan bel ağrılarım var ara sıra kasık batması oldu o kadar