ballim_dunya
Değerden çok yükselişe bakılması gerekiyor. Benim ilk 77 ile başladı aralıklı olarak kan verdim 600küsürlere kadar geldi sonra düşmeye başladı. O zaman doktorum kimyasal gebelik olduğunu söyledi. Yani beta sürekli yükseliyorsa problem yok ama 1 kere bile düşmeye başlarsa orda geçmiş olsun:(