[silindi] -Cennetkusuannesi- çift embriyo koydurttum ama sadece bir tanesi tutunmustu ama buna da şükürler olsun
[silindi] -Cennetkusuannesi- hakkınızda hayırlısı olsun hiç tereddüt etmeyin. Herşey çok güzel olacak buna inanın ve Allah’a tevekkül edin
anneoluyorummm103 -Cennetkusuannesi- çok iyi bence benim 8.günde 183 çıkmıştı sağlıklı doğum yaptım. Muhtemelen seninki de 200e yaklaşmıştır
anneyim01 -Cennetkusuannesi- Bence gayet iyi güzelim 🥰🤰🏼🤲🏻Hayırlı Olsun Duanı bekliyorum Allahım bebek Hayırlısı ile bana da nasip etsin .
-Cennetkusuannesi- [silindi] öyle yapıyorum rabbim nasip etti ki oldu inşallah saglıkla ilerler artık
ertugrulu -Cennetkusuannesi- canım asla kimyasal değil bence hatta ikiz bile olmuş olabilir tebrik ederim şimdiden
-Cennetkusuannesi- ertugrulu inşallah canım rabbim sağlıkla kucağıma almayı nasip etsinde inşallah tek ikiz farketmez
MomFunda -Cennetkusuannesi- Kalbini ferah tut canım herşey çok güzel ilerleyecek inşallah. Benim 6ncı transferim 1 tane kimyasal gebeliğin oldu diğerleri hep negatif yeni hamişsin sen dua edermisin bana🙏
-Cennetkusuannesi- MomFunda etmezmiyim ederim canım inşallah rabbim sana da göstersin saglıklı gebelikler bebişler
Bsssse -Cennetkusuannesi- -Cennetkusuannesi- Ayyyy çoook sevindim canımmm beniimm , sağlıkla ilerlesin inşallah hayırlı olsun 🥹🥹🩷🩷🙏🏻🌼