Seymatrkay belli olmaz canım benim geçennde 7 de oldu 10 da oldu yerleştikten sonra da kanama yapabiliyor. Biz seninle çok benziyoruz bende 2024 eylülde 18 haftalık bebeğimi kaybettim doğal gebelikti kesesi delindi erken doğum oldu. Yaşadığın her korkuyu o kadar iyi anlıyorum ki ama her gebelik kendine öz rabbim bize bu sefer sağlıkkı kucağımıza almayı nasip etsin inşallah sende hayırlı sonuçlarla gelceksin