-Cennetkusuannesi- Kızlar kan verdim 113 çıktı transfer+7 de bu sabah verdim doktora sordum kimyasal olmaz bu değerle dedi gebelik var dedi iyi mi sizce değer
Aaayseeert -Cennetkusuannesi- maşallah çok iyi canım Allah kucağına almayı da nasip etsinnnn inşallah bence de kimyasal olmaz artık yüksek çıkmış çünkü baya 🫶💖
Aycicegim -Cennetkusuannesi- çok güzel canım önemli olan 2 gün sonra ikiye katlamış olması içini ferah tut herşey çok güzel olacak 🥳
ceydacakas -Cennetkusuannesi- merhaba benimde ilki 120 çıktı aynı duyguya bende kapıldım ama banada kimyasal olamaz dediler. 3 gün arayla tekrar kan verdim 2 katına ve sonra 5 katına cıktı ondan sonra tam anlamıyla icim rahatladı seni cok iyi anlıyorum 🥹 senin de artacaktır eminim. Silik çıkması da daha cok erken oldugu için
08061999 -Cennetkusuannesi- erken vermisn kuzum ben 12. Gunde vermistm 1014 cikmisti insallah vardir hic dusuk degerle ogrenmedim neden erken kan verdin 🩷🌸 dualarm seninle
mom28_ -Cennetkusuannesi- hayırlı olsun degeriniz güzel evet kimyasal degeri degil güzel 7.gün için rabbim saglıkla tutundursun
-Cennetkusuannesi- mom28_ aminn çok korktum çok stres yaptım sanki testler hep silikleşiyor gibi geldi Rabbim hepimize sağlıklı gebelikler nasip etsin
Aaayseeert -Cennetkusuannesi- test yapma artık canım testler bazen daha silik falan çıkabiliyor benim de başıma gelmişti çok ağlamıştım
mom28_ -Cennetkusuannesi- yok yok 7.günde hatta test yapmayın bile diyor doktorlar çok düşük cıkar diye maşallah sizinki güzel gününe göre bidaha ne zaman test vereceksiniz 2gün sonra mı 2 kat artıs olursa hiç korkmayın bence simdide korkmayın rabbime emanet edin
-Cennetkusuannesi- @MomFunda @Seymatrkay @ertugrulu @Aycicegim @Helenaaa @Gks_01 @Bsraao @Bsssse @fidanueg
Helenaaa -Cennetkusuannesi- ben transfer hariç 7. Gün kan verdiğimde 100 çıkmıştı 🥰 değeriniz çok iyi hayırlı olsun rabbim sağ salim kucağınıza almayı nasip etsin 😘
-Cennetkusuannesi- Aaayseeert inşallah canım amin hepimiz sağlıkla alalım allahıma şükür rabbim isteyen herkese nasip etsin
-Cennetkusuannesi- Aaayseeert sorma valla sabah okadar üzüldüm ki bütün umudum gitmişti 10 20 lerde çıkar diyodum çok şükür rabbime yüzüme güldü
-Cennetkusuannesi- mom28_ cuma vericem canım cumartesi de kendi test günüm. İnşallah güzel artışı görürüm
[silindi] -Cennetkusuannesi- değeriniz çok iyi😊 ben 71.1 değerle hamile olduğumu öğrenmiştim. İnşallah sizde hayırlı sağlıklı bir şekilde hamileliginizi yaşarsınız. Dualarım sizinle🤲🏼🌸
-Cennetkusuannesi- 08061999 sabırsızlık işte kendimi strese sokuyorum ama dayanamıyorum. 10.günde kan ver dedi doktorum cumartesi verecektim çarşambadan verip artıışı görmek istedim inşallah sağlıkla ilerler