uffff baktiysan görmüşsündur canım 4 senedir uğraşıyorum bende evet ben hsg yi ilk yılda çekildim bide onu kaç doktor gördü ama kimse sorun var demedi. Şimdi doktorumuda bir arkadaş tavsiyesi ile araştırdım bir kaç kişi arasindaydim ama çok doğru seçim yapmışım. Her girdiğimiz odadan 15 dk da çıkıyorduk ama bu sefer 1 saat konuştu resmen. Her şeyi detaylandirarak anlattı. Yaşım 27 yaşıma göre yumurta sayım da azdı (4-5) ve biraz tembellermis ama kesinlikle pcos yok dedi. Yumurtaların uyuyor diyince yapay zekadan da destek aldım. Bu ay ben hiç bir kere bile bacaklarımı karnıma falan çekip oturmadim. Bacak bacak üstüne bile atmadım hep düz oturdum yada bağdaş kurarak oturdum geceleri düz yattim. Yani onlara özgür alan bıraktım ve onlarla konuştum 😁. Ben kendime ilk farklılık olarak idrar yaparken kasıklarımda baskı hissetmiştim. Göğüs ağrım başta vardı ama geçti benimkide şimdide sadece dolgunluk var fazla ağrı yok yani belli olmaz hamilesindir canım belkide 🙏🏻😇 histeroskopi sonrası hemen iğne falan tedaviye başladığım için sanırım tutunmada hızlı olmuş olabilir. İnşallah degerimde güzelce yükselmeye devam eder.