uffff açıkçası beklemeyi düşünüyorum çünkü aşılamadan sonra da gebe kalanları çok fazla akışına bırakmayı düşünüyorum inşallah olur .eğer olmazsa şayet bu sefer 2. Bir aşılama düşünebiliriz belki.insallah da gerek kalmaz . Bu arada 3 gün önce kan verdim yani aşılama 14. Gün beta 2 çıktı.bugun de adet günüm kafif kasık ağrılarım var ama olmadım normalde çok şiddetli ağrım olur adet öncesi öyle bir ağrım yok hafif bir ağrı var belimdede öyle ama olmadım henüz sizce beta yükselir mi